Over Connection Receptiediensten
100% bezetting, hoge service en flexibiliteit
Service+ Filosofie
Momenteel zijn meer dan 50 teams van parttime receptionisten actief bij uiteenlopende opdrachtgevers. Om een constante kwaliteit te waarborgen, hanteren we bij Connection Receptiediensten de Service+ filosofie. Dit bestaat uit permanente training over:
- Verwachtingen overtreffen
- Alert zijn op verbeteringsmogelijkheden in de service
- Pro-actief op zoek naar extra werk
- Meedenken met de klant
- Efficiënte werkoverdracht
Maatwerkoplossingen
De Service+ filosofie maakt de teams breed inzetbaar. Receptiewerkzaamheden gaan tegenwoordig verder dan alleen het aannemen van de telefoon en de ontvangst van gasten. Denk bijvoorbeeld aan diensten zoals overnemen van administratieve taken, beheer wagenpark, boeken van hotelreserveringen en bestellen van vergaderlunches. Onze medewerkers denken altijd mee over kwaliteitsverbeteringen van de receptie. We bieden maatwerkoplossingen aan om deze verbeteringen te kunnen uitvoeren.
Zorgvuldig geselecteerd team
Vaste gezichten bij de receptie
Zorgvuldig voor uw organisatie geselecteerde receptionisten
Zorgvuldig geselecteerd team
Een Connection receptieteam bestaat uit zorgvuldig voor uw organisatie geselecteerde receptionisten. We verwachten flexibiliteit in werktijden, bewezen receptie-vaardigheden en we kijken of kandidaten bij het DNA van de opdrachtgever passen. Hierdoor vangen we verruimde openingstijden, verlof of ziekte makkelijk op. We investeren veel in training, wat zorgt voor verhoging van kwaliteit. Daarnaast maken we gebruik van duidelijke procedures voor werkoverdracht, zodat dit efficiënt verloopt en besparingen oplevert.
Rayonmanager
Al onze receptieteams worden operationeel aangestuurd door hun rayonmanager. De rayonmanager is tevens uw contactpersoon. Onze receptieteams stellen zelf hun werkrooster samen voor alle voorkomende werkzaamheden. Dit doen zij middels ons digitale planning- en urenregistratiesysteem. Diensten ruilen, vakantie aanvragen of een dagje vrij regelen: u heeft er als klant geen omkijken naar.
100% bezetting en flexibiliteit
In Nederland en in België
Unieke werkwijze door werken met teams van parttime receptionistes
100% bezetting en flexibiliteit
Onze unieke werkwijze is gebaseerd op het werken met teams van parttime receptionistes. Hierdoor bieden we zowel flexibiliteit als vaste gezichten bij uw receptie. Dit zorgt voor een kwalitatief visitekaartje voor uw bezoekers en herkenbaarheid voor uw medewerkers.
Daarom verzekeren wij u:
- 100% bezetting,
- hoge service en
- flexibiliteit.
Altijd bereikbaar
De rayonmanager is uw directe contactpersoon, maar kan in overleg of vrij zijn. Wij hebben onze organisatie zo ingericht dat we altijd bereikbaar zijn. Gedurende werkdagen tussen 8.30-17.00 uur kunt u altijd contact opnemen met de backoffice. Op onze backoffice worden alle ondersteunende werkzaamheden uitgevoerd. Door onze goede bereikbaarheid kunnen dringende zaken zo altijd direct worden opgepakt. In de avonden en in het weekend wordt onze telefoon doorgeschakeld naar onze eigen bereikbaarheidsdienst. Mocht een medewerker ziek zijn, dan kunnen we meteen aan de slag om vervanging te regelen.
Zusterbedrijf Trinity Facilitaire Diensten
Connection Receptiediensten heeft een zusterbedrijf, Trinity, dat is gespecialiseerd in het organiseren en uitvoeren van facilitaire functies door Trinity medewerkers op locatie van onze klanten. Trinity levert regionaal geselecteerde teams van facilitaire duizendpoten voor diverse facilitaire functies op organisatorisch en uitvoerend niveau.
Ook Trinity werkt met teams van part time medewerkers en werkt via de service+ filosofie.